Helpdesk IT

Helpdesk  IT

Device

Niezwykle ważne jest by użytkownik czuł się bezpiecznie pracując przy swoim komputerze i miał świadomość, iż w razie jakichkolwiek problemów zawsze może liczyć na wsparcie ze strony Działu IT. W naszej firmie czuwa nad tym Zespół Wsparcia Użytkownika Końcowego do którego zadań należy między innymi:

  • Rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów;
  • Aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych;
  • Konsultacje w zakresie wyboru, zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego;
  • Pomoc zdalna i wsparcie telefoniczne;
  • Naprawy serwisowe;
  • Administracja wybranymi usługami oraz stanowiskami stacji roboczych wraz ze wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi;
  • Dystrybucja obrazu systemu operacyjnego i pełna konfiguracja systemu wraz z migracją kont użytkowników i danych.

Zespół oprócz standardowego wsparcia telefonicznego świadczy pomoc przy użyciu platformy OP do zgłaszania incydentów i problemów. Jest ona nieustannie monitorowana przez zespół co zapewnia szybką diagnozę problemu i jego rozwiązanie. Odpowiedzialność zespołu to między innymi komputery, laptopy, terminale PC, drukarki ale również wszelkie urządzenia mobilne.

Każdy użytkownik, mający dostęp do sieci jest potencjalnym celem ataków hakerskich, narażony jest także na oddziaływanie wielu zagrożeń takich jak wirusy czy złośliwe oprogramowanie.

Zespół wsparcia ma dostęp do szeregu mechanizmów, które umożliwiają przeciwdziałanie kradzieży danych oraz zabezpieczają przed szkodliwym oprogramowaniem. Dodatkowo dzięki centralnym politykom domenowym ma możliwość realizacji spójnej polityki bezpieczeństwa (hasła, zabezpieczenia, aplikacje, aktualizacje i inne). Do dyspozycji mamy oprogramowanie szyfrujące dyski na końcówkach, centralnie zarządzane oprogramowanie antywirusowe z funkcją antyspam oraz antyspyware. Wszystkie systemy są konfigurowane w oparciu najlepsze praktyki i na bieżąco monitorowane.